Marvel Contest of Champions punkty Mastery

poprzednie następne

Dzisiaj postaram się opisać każdy ze skilli znajdujących się w zakładce Mastery, która daje graczowi bardzo dużą moc postaci. Zaczynamy więc.

Legenda

Gold   

Cosmic Mastery Core 

Stony Mastery Core (SMC)  

Carbonadium Mastery Core (CMC)  

Mastery Core 14

Unit     

Mystical Mastery Core 

Mastery Serum

Mastery Core of Aptitude (MCoA)

Mastery Core X (MCX)

Power Index (PI)

 

Atak (Offence)

offence

Pamiętajmy, aby przed przystąpieniem do zrobienia lepszych ataku, dobrze rozwinąć obronę, tyczy się to skillów Double Edge, czy też Liquid Courage.

Zwróćmy uwagę na skróty kamieni...CMC - Carbonadium Mastery Core, SMC - Stony Mastery Core itp.

Nazwa Opis - charakterystyka Koszt aktywacji skilla - ranku Moc na danym ranku
Strenght Zwiększa atak(attack) wszystkich posiadanych bohaterów rank 1 - 150 gold
rank 2 - 250 gold
rank 3 - 350 gold
rank 4 - 450 gold
rank 5 - 550 gold
rank 6 - 650 gold
rank 7 - 800 gold
rank 8 - 900 gold
rank 9 - 1000 gold
rank 1 - 6
rank 2 - 9
rank 3 - 12
rank 4 - 15
rank 5 - 18
rank 6 - 21
rank 7 - 24
rank 8 - 27
rank 9 - 30
Greater
Strenght
Zwiększa atak wszystkich posiadanych bohaterów o określony procent rank 1 - 500 gold
rank 2 - 750 gold
rank 3 - 1000 gold
rank 4 - 1250 gold
rank 5 - 1500 gold
rank 6 - 1750 gold
rank 7 - 2000 gold
rank 8 - 2500 gold
rank 9 - 3000 gold
rank 1 - 1.6%
rank 2 - 2.0%
rank 3 - 2.4%
rank 4 - 2.8%
rank 5 - 3.6%
rank 6 - 4.4%
rank 7 - 5.2%
rank 8 - 6.4%
rank 9 - 8.0%
Courage Zwiększa atak wszystkich posiadanych bohaterów o określony procent,
jeżeli ich liczba punktów życia spadnie poniżej 50%
rank 1 - 100 gold
rank 2 - 200 gold
rank 3 - 300 gold
rank 1 - 10%
rank 2 - 15%
rank 3 - 20%
Pierce Krytyczne obrażenia bohatera ignorują pancerz(armor) przeciwnika o: rank 1 - 1 unit
rank 2 - 2 unit
rank 3 - 3 unit
rank 1 - 5%
rank 2 - 10%
rank 3 - 15%
Lesser
Precision
Zwiększa punkty krytycznych obrażeń wszystkich posiadanych
bohaterów o ilość punktów, odpowiednio:
rank 1 - 100 gold
rank 2 - 150 gold
rank 3 - 200 gold
rank 4 - 250 gold
rank 5 - 300 gold
rank 1 - 25
rank 2 - 50
rank 3 - 75
rank 4 - 100
rank 5 - 125
Lesser
Cruelty
Zwiększa ilość obrażeń krytycznych wszystkich bohaterów rank 1 - 100 gold
rank 2 - 150 gold
rank 3 - 200 gold
rank 4 - 250 gold
rank 5 - 300 gold
rank 1 - 30
rank 2 - 60
rank 3 - 90
rank 4 - 120
rank 5 - 150
Precision Zwiększa punkty krytycznych obrażeń wszystkich posiadanych
bohaterów o ilość punktów, odpowiednio:
rank 1 - 10 unit i 5 SMC
rank 2 - 2 unit
rank 3 - 3 unit
rank 4 - 4 unit
rank 5 - 5 unit
rank 1 - 85
rank 2 - 170
rank 3 - 225
rank 4 - 340
rank 5 - 425
Cruelty Zwiększa ilość obrażeń krytycznych wszystkich bohaterów rank 1 - 1 unit i 5 SMC
rank 2 - 2 unit
rank 3 - 3 unit
rank 4 - 4 unit
rank 5 - 5 unit
rank 1 - 95
rank 2 - 190
rank 3 - 285
rank 4 - 380
rank 5 - 475
Extended
Fury
Wydłuża długość czasu działania Fury o określoną wartość rank 1 - 100 gold
rank 2 - 150 gold
rank 3 -  200 gold
rank 4 -  250 gold
rank 1 - 0,2 sekundy
rank 2 - 0,4 sekundy
rank 3 - 0,6 sekundy
rank 4 - 0,8 sekundy
Enhanced
Fury
Zwiększa efektywność działania Fury o określoną wartość rank 1 - 100 gold
rank 2 - 150 gold
rank 3 - 200 gold
rank 4 - 250 gold
rank 1 - 2%
rank 2 - 4%
rank 3 - 6%
rank 4 - 8%
Pure Skill Krytyczne obrażenia zadane przez postacie z klasy
Skill(czerwonej) ignorują Armor przeciwnika o daną wartość
dzięki czemu obrażenia są większe o określone wartości
rank 1 - 5 MCoA i 50 gold
rank 2 - 10 MCoA i 100 gold
rank 3 - 20 MCoA i 200 gold
rank 4 - 40 MCoA i 400 gold
rank 5 - 80 MCoA i 800 gold
rank 1 - 4%
rank 2 - 8%
rank 3 - 16%
rank 4 - 32%
rank 5 - 64%
Mutagenesis każde krwawienie zadane klasie mutantów, kończy sę szybciej
o określoną ilość czasu.
rank 1 - 5 MCX i 50 gold
rank 2 - 10 MCX i 100 gold
rank 3 - 20 MCX i 200 gold
rank 4 - 40 MCX i 400 gold
rank 5 - 80 MCX i 800 gold
rank 1 - 0,5 sekundy
rank 2 - 1 sekunde
rank 3 - 1,5 sekundy
rank 4 - 2 sekundy
rank 5 - 2,5 sekundy
Glass
Cannon
Zwiększa atak o daną wartość, jednak zmniejsza o tyle samo
ilość życia każdego bochatera.
rank 1 - 3 SMC i 2 unit
rank 2 - 2 SMC i 4 unit
rank 3 - 2 SMC i 6 unit
rank 1 - 2,4%
rank 2 - 4,8%
rank 3 - 7,2%
Recoil Zwiększa obrażenia zadawane przez specjalny atak wszystkim bohaterom
o dany procent, lecz poświęca dany procent życia za każdą aktywację.
rank 1 - 1 CMC i 2 unit
rank 2 - 1 CMC i 4 unit
rank 3 - 1 CMC i 6 unit
rank 1 - atak 15% i 5% pż
rank 2 - atak 22,5% i 7,5% pż
rank 3 - atak 30% i 10% pż
Liquid
Courage
Zwiększa atak każdej postaci o pewien procent, jednak tym samym
otrzymuje efekt trucizny zabierający 0.6% życia na sekundę, przez
cały okres trwania walki, z maksymalnej ilości życia bohatera(pż).
Wymagania: rank 1 Recoil
Skill najlepiej robić po maksymalizacji skilli Willpower, oraz
Regeneration. Skill bardzo przydatny dla postaci posiadających
zdolnośćPoison Immute - odpornych na trucizny.
rank 1 - 1 CMC i 2 unit
rank 2 - 1 CMC i 4 unit
rank 3 - 1 CMC i 6 unit
rank 1 - atak 10%
rank 2 - atak 20%
rank 3 - atak 30%
Double
Edge
Zwiększa atak każdej postaci o określoną wartość, jednak przez
określony czas sekund(s) przez efekt krwawienia zabiera
określony procent zdrowia(pż) postaci.

Wymagania: rank 1 Recoil
Skill najlepiej rozwijać po ukończeniu skilli Willpower, oraz Coagulate.
rank 1 - 1 CMC i 2 unit
rank 2 - 1 CMC i 4 unit
rank 3 - 1 CMC i 6 unit
rank 1 - 10%  8s / 10% pż
rank 2 - 20%  12s / 15% pż
rank 3 - 30%  16s / 20% p
Despair Działanie debufa stosowanego przez wrogów zmniejsza efekty regeneracji
o określoną ilość procent. Chodzi tu np o debufa willpower, przykładowo,
zadane krwawienie wrogowi uruchomi mu bufa - willpower,
regeneration itp, które odzyskają np 50 pz/s, natomiast despair odejmie od
wszystich bufów 5% efektu regeneracji oraz leczenia. Pisząc wprost, skill
odejmuje przeciwnikowi 5% z działającej regeneracji na rank 1 i odpowiednio
na wyższych 10 oraz 15..
rank 1 - 2 CMC i 2 unit
rank 2 - 1 CMC i 4 unit
rank 3 - 1 CMC i 6 unit
rank 1 - 5%
rank 2 - 10%
rank 3 - 15%
Deep Wounds Krwawienie zadane przez Twoich championów wrogowi, trwa o określony czas
dłużej zaczynając od 0.5s, a jeżeli Twój bohater posiada w walce procentowo
więcej życia od przeciwnika, to przy zadanym krwawieniu zabierany jest dodatkowy
procent krwawienia z maksymalnej posiadanej ilości punktów zycia bohatera.
rank 1 - 1 CMC, 2 SMC
rank 2 - 1 CMC, 2 SMC
rank 3 - 1 CMC, 2 SMC
rank 4 - 1 CMC, 2 SMC
rank 5 - 1 CMC, 2 SMC
rank 1 - 0.5s i 0.2%
rank 2 - 1.0s i 0.4%
rank 3 - 1.5s i 0.6%
rank 4 - 2.0s i 0.8%
rank 5 - 2.5s i 1.0%
Assassin Jeżeli w trakcie walki przeciwnikowi spanie ilość życia(pż) ponieżej 18%,
to Twoj bohater otrzymuje w bonusie 20% więcej ataku, a przeciwnikowi
odejmowane jest 12% zdolności obronnych i odpowiednio na wyższym ranku.
Jeżeli wróg rozpoczyna walkę z życiem(pż) poniżej 18% to Twój champion
dostaje bonus 30% większej obrony.2
rank 1 - 1 CMC, 2 SMC, 2 unit
rank 2 - 1 CMC, 2 SMC, 4 unit
rank 3 - 1 CMC, 2 SMC, 6 unit
rank 4 - 1 CMC, 2 SMC, 8 unit
rank 5 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit
rank 1 - 20% i 12%
rank 2 - 30% i 14%
rank 3 - 40% i 16%
rank 4 - 50% i 18%
rank 5 - 60% i 20%
Unfazed Kiedy przeciwnik wykona pasywny unik - Evade (nie poprzez skill Dexternity),
wówczas, mamy określoną ilość szans na wzmocnienie kolejnego zadanego
krytycznego uderzenia, o określoneą wartość (owa wartość dodawana jest
do innych bonusów - Cruelty ), oprócz tego postać otrzymuje bon Unstoppable,
trwający jedną sekundę.
Pisząc prościej, podczas wykonania Evade, otrzymujemy bufa Cruelty o ile go
aktywowaliśmy, wtedy za każdym razem po wykonaniu Evade mamy szansę na to,
że każde następne trafienie krytyczne może zostać wzmocnione o efekt Unfazed.
rank 1 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit
rank 2 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit
rank 3 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit
rank 4 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit
rank 5 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit
rank 1 - 17% i 150
rank 2 - 22% i 225
rank 3 - 30% i 300
rank 4 - 40% i 375
rank 5 - 55% i 450


Poniżej przedstawiam tabelę, która zawiera tak zwany Power Index (PI), dzięki owej tabeli, można wyliczyć które skille dadzą ogromny przyrost siły bohatera, przedstawionej za pomocą liczb u każdej postaci. Oczywiście PI nie jest wyznacznikiem wygranych bitew, bo jest zależny także od umiejętności bohatera, np. zastosowanie skilla Parry, Evade itp.

Przedstawione poniżej wartości są najnowszymi - zaktualizowanymi, działającymi według aktualnego skryptu gry, istnieją podobne tabele, lecz z innymi wartościami - starszymi, które nie odzwierciedlają przeliczeń i zmian w nowych aktualizacjach gry. Rozbieżność pomiędzy niektórymi wynikami może wahać się pomiędzy 0,01 a 0,02%.