Marvel Contest of Champions punkty Mastery
Dzisiaj postaram się opisać każdy ze skilli znajdujących się w zakładce Mastery, która daje graczowi bardzo dużą moc postaci. Zaczynamy więc.
Legenda
Gold |
Cosmic Mastery Core |
Stony Mastery Core (SMC) |
Carbonadium Mastery Core (CMC) |
Mastery Core 14 |
|||||
Unit |
Mystical Mastery Core |
Mastery Serum |
Mastery Core of Aptitude (MCoA) |
|
Mastery Core X (MCX) |
||||
|
Power Index (PI) |
Atak (Offence)
Pamiętajmy, aby przed przystąpieniem do zrobienia lepszych ataku, dobrze rozwinąć obronę, tyczy się to skillów Double Edge, czy też Liquid Courage.
Zwróćmy uwagę na skróty kamieni...CMC - Carbonadium Mastery Core, SMC - Stony Mastery Core itp.
Nazwa | Opis - charakterystyka | Koszt aktywacji skilla - ranku | Moc na danym ranku |
Strenght | Zwiększa atak(attack) wszystkich posiadanych bohaterów | rank 1 - 150 gold rank 2 - 250 gold rank 3 - 350 gold rank 4 - 450 gold rank 5 - 550 gold rank 6 - 650 gold rank 7 - 800 gold rank 8 - 900 gold rank 9 - 1000 gold |
rank 1 - 6 rank 2 - 9 rank 3 - 12 rank 4 - 15 rank 5 - 18 rank 6 - 21 rank 7 - 24 rank 8 - 27 rank 9 - 30 |
Greater Strenght |
Zwiększa atak wszystkich posiadanych bohaterów o określony procent | rank 1 - 500 gold rank 2 - 750 gold rank 3 - 1000 gold rank 4 - 1250 gold rank 5 - 1500 gold rank 6 - 1750 gold rank 7 - 2000 gold rank 8 - 2500 gold rank 9 - 3000 gold |
rank 1 - 1.6% rank 2 - 2.0% rank 3 - 2.4% rank 4 - 2.8% rank 5 - 3.6% rank 6 - 4.4% rank 7 - 5.2% rank 8 - 6.4% rank 9 - 8.0% |
Courage | Zwiększa atak wszystkich posiadanych bohaterów o określony procent, jeżeli ich liczba punktów życia spadnie poniżej 50% |
rank 1 - 100 gold rank 2 - 200 gold rank 3 - 300 gold |
rank 1 - 10% rank 2 - 15% rank 3 - 20% |
Pierce | Krytyczne obrażenia bohatera ignorują pancerz(armor) przeciwnika o: | rank 1 - 1 unit rank 2 - 2 unit rank 3 - 3 unit |
rank 1 - 5% rank 2 - 10% rank 3 - 15% |
Lesser Precision |
Zwiększa punkty krytycznych obrażeń wszystkich posiadanych bohaterów o ilość punktów, odpowiednio: |
rank 1 - 100 gold rank 2 - 150 gold rank 3 - 200 gold rank 4 - 250 gold rank 5 - 300 gold |
rank 1 - 25 rank 2 - 50 rank 3 - 75 rank 4 - 100 rank 5 - 125 |
Lesser Cruelty |
Zwiększa ilość obrażeń krytycznych wszystkich bohaterów | rank 1 - 100 gold rank 2 - 150 gold rank 3 - 200 gold rank 4 - 250 gold rank 5 - 300 gold |
rank 1 - 30 rank 2 - 60 rank 3 - 90 rank 4 - 120 rank 5 - 150 |
Precision | Zwiększa punkty krytycznych obrażeń wszystkich posiadanych bohaterów o ilość punktów, odpowiednio: |
rank 1 - 10 unit i 5 SMC rank 2 - 2 unit rank 3 - 3 unit rank 4 - 4 unit rank 5 - 5 unit |
rank 1 - 85 rank 2 - 170 rank 3 - 225 rank 4 - 340 rank 5 - 425 |
Cruelty | Zwiększa ilość obrażeń krytycznych wszystkich bohaterów | rank 1 - 1 unit i 5 SMC rank 2 - 2 unit rank 3 - 3 unit rank 4 - 4 unit rank 5 - 5 unit |
rank 1 - 95 rank 2 - 190 rank 3 - 285 rank 4 - 380 rank 5 - 475 |
Extended Fury |
Wydłuża długość czasu działania Fury o określoną wartość | rank 1 - 100 gold rank 2 - 150 gold rank 3 - 200 gold rank 4 - 250 gold |
rank 1 - 0,2 sekundy rank 2 - 0,4 sekundy rank 3 - 0,6 sekundy rank 4 - 0,8 sekundy |
Enhanced Fury |
Zwiększa efektywność działania Fury o określoną wartość | rank 1 - 100 gold rank 2 - 150 gold rank 3 - 200 gold rank 4 - 250 gold |
rank 1 - 2% rank 2 - 4% rank 3 - 6% rank 4 - 8% |
Pure Skill | Krytyczne obrażenia zadane przez postacie z klasy Skill(czerwonej) ignorują Armor przeciwnika o daną wartość dzięki czemu obrażenia są większe o określone wartości |
rank 1 - 5 MCoA i 50 gold rank 2 - 10 MCoA i 100 gold rank 3 - 20 MCoA i 200 gold rank 4 - 40 MCoA i 400 gold rank 5 - 80 MCoA i 800 gold |
rank 1 - 4% rank 2 - 8% rank 3 - 16% rank 4 - 32% rank 5 - 64% |
Mutagenesis | każde krwawienie zadane klasie mutantów, kończy sę szybciej o określoną ilość czasu. |
rank 1 - 5 MCX i 50 gold rank 2 - 10 MCX i 100 gold rank 3 - 20 MCX i 200 gold rank 4 - 40 MCX i 400 gold rank 5 - 80 MCX i 800 gold |
rank 1 - 0,5 sekundy rank 2 - 1 sekunde rank 3 - 1,5 sekundy rank 4 - 2 sekundy rank 5 - 2,5 sekundy |
Glass Cannon |
Zwiększa atak o daną wartość, jednak zmniejsza o tyle samo ilość życia każdego bochatera. |
rank 1 - 3 SMC i 2 unit rank 2 - 2 SMC i 4 unit rank 3 - 2 SMC i 6 unit |
rank 1 - 2,4% rank 2 - 4,8% rank 3 - 7,2% |
Recoil | Zwiększa obrażenia zadawane przez specjalny atak wszystkim bohaterom o dany procent, lecz poświęca dany procent życia za każdą aktywację. |
rank 1 - 1 CMC i 2 unit rank 2 - 1 CMC i 4 unit rank 3 - 1 CMC i 6 unit |
rank 1 - atak 15% i 5% pż rank 2 - atak 22,5% i 7,5% pż rank 3 - atak 30% i 10% pż |
Liquid Courage |
Zwiększa atak każdej postaci o pewien procent, jednak tym samym otrzymuje efekt trucizny zabierający 0.6% życia na sekundę, przez cały okres trwania walki, z maksymalnej ilości życia bohatera(pż). Wymagania: rank 1 Recoil Skill najlepiej robić po maksymalizacji skilli Willpower, oraz Regeneration. Skill bardzo przydatny dla postaci posiadających zdolnośćPoison Immute - odpornych na trucizny. |
rank 1 - 1 CMC i 2 unit rank 2 - 1 CMC i 4 unit rank 3 - 1 CMC i 6 unit |
rank 1 - atak 10% rank 2 - atak 20% rank 3 - atak 30% |
Double Edge |
Zwiększa atak każdej postaci o określoną wartość, jednak przez określony czas sekund(s) przez efekt krwawienia zabiera określony procent zdrowia(pż) postaci. Wymagania: rank 1 Recoil Skill najlepiej rozwijać po ukończeniu skilli Willpower, oraz Coagulate. |
rank 1 - 1 CMC i 2 unit rank 2 - 1 CMC i 4 unit rank 3 - 1 CMC i 6 unit |
rank 1 - 10% 8s / 10% pż rank 2 - 20% 12s / 15% pż rank 3 - 30% 16s / 20% pż |
Despair | Działanie debufa stosowanego przez wrogów zmniejsza efekty regeneracji o określoną ilość procent. Chodzi tu np o debufa willpower, przykładowo, zadane krwawienie wrogowi uruchomi mu bufa - willpower, regeneration itp, które odzyskają np 50 pz/s, natomiast despair odejmie od wszystich bufów 5% efektu regeneracji oraz leczenia. Pisząc wprost, skill odejmuje przeciwnikowi 5% z działającej regeneracji na rank 1 i odpowiednio na wyższych 10 oraz 15.. |
rank 1 - 2 CMC i 2 unit rank 2 - 1 CMC i 4 unit rank 3 - 1 CMC i 6 unit |
rank 1 - 5% rank 2 - 10% rank 3 - 15% |
Deep Wounds | Krwawienie zadane przez Twoich championów wrogowi, trwa o określony czas dłużej zaczynając od 0.5s, a jeżeli Twój bohater posiada w walce procentowo więcej życia od przeciwnika, to przy zadanym krwawieniu zabierany jest dodatkowy procent krwawienia z maksymalnej posiadanej ilości punktów zycia bohatera. |
rank 1 - 1 CMC, 2 SMC rank 2 - 1 CMC, 2 SMC rank 3 - 1 CMC, 2 SMC rank 4 - 1 CMC, 2 SMC rank 5 - 1 CMC, 2 SMC |
rank 1 - 0.5s i 0.2% rank 2 - 1.0s i 0.4% rank 3 - 1.5s i 0.6% rank 4 - 2.0s i 0.8% rank 5 - 2.5s i 1.0% |
Assassin | Jeżeli w trakcie walki przeciwnikowi spanie ilość życia(pż) ponieżej 18%, to Twoj bohater otrzymuje w bonusie 20% więcej ataku, a przeciwnikowi odejmowane jest 12% zdolności obronnych i odpowiednio na wyższym ranku. Jeżeli wróg rozpoczyna walkę z życiem(pż) poniżej 18% to Twój champion dostaje bonus 30% większej obrony.2 |
rank 1 - 1 CMC, 2 SMC, 2 unit rank 2 - 1 CMC, 2 SMC, 4 unit rank 3 - 1 CMC, 2 SMC, 6 unit rank 4 - 1 CMC, 2 SMC, 8 unit rank 5 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit |
rank 1 - 20% i 12% rank 2 - 30% i 14% rank 3 - 40% i 16% rank 4 - 50% i 18% rank 5 - 60% i 20% |
Unfazed | Kiedy przeciwnik wykona pasywny unik - Evade (nie poprzez skill Dexternity), wówczas, mamy określoną ilość szans na wzmocnienie kolejnego zadanego krytycznego uderzenia, o określoneą wartość (owa wartość dodawana jest do innych bonusów - Cruelty ), oprócz tego postać otrzymuje bon Unstoppable, trwający jedną sekundę. Pisząc prościej, podczas wykonania u wroga Evade, otrzymujemy bufa Cruelty o ile go aktywowaliśmy, wtedy za każdym razem po wykonaniu Evade mamy szansę na to, że każde następne trafienie krytyczne może zostać wzmocnione o efekt Unfazed. |
rank 1 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit rank 2 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit rank 3 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit rank 4 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit rank 5 - 1 CMC, 2 SMC, 10 unit |
rank 1 - 17% i 150 rank 2 - 22% i 225 rank 3 - 30% i 300 rank 4 - 40% i 375 rank 5 - 55% i 450 |
Poniżej przedstawiam tabelę, która zawiera tak zwany Power Index (PI), dzięki owej tabeli, można wyliczyć które skille dadzą ogromny przyrost siły bohatera, przedstawionej za pomocą liczb u każdej postaci. Oczywiście PI nie jest wyznacznikiem wygranych bitew, bo jest zależny także od umiejętności bohatera, np. zastosowanie skilla Parry, Evade itp.
Przedstawione poniżej wartości są najnowszymi - zaktualizowanymi, działającymi według aktualnego skryptu gry, istnieją podobne tabele, lecz z innymi wartościami - starszymi, które nie odzwierciedlają przeliczeń i zmian w nowych aktualizacjach gry. Rozbieżność pomiędzy niektórymi wynikami może wahać się pomiędzy 0,01 a 0,02%.