GOG wydłuża termin zwrotu gier do 30 dni
Należący do CDProjektu sklep GOG.com zmodyfikował swoją politykę zwrotów wydłużając ten okres do 30 dni. Ponadto teraz będzie też można dokonać zwrotu produktu, który został zainstalowany i uruchomiony, a decyzję w tej sprawie podejmie pracownik działu obsługi klienta. Przygotowano też dodatkową ścieżkę pomocy technicznej dla osób u których zakupiona gra nie działa z różnych powodów i nie wiedzą dlaczego. Jeśli chodzi o kwestie finansowe, to można skorzystać z jednej z dwóch dostępnych opcji. Środki mogą albo zostać zwrócone na rachunek bankowy płatnika albo zasilić wirtualny portfel posiadacza konta w serwisie.
Ta druga opcja to doskonały sposób na wymianę niechcianego prezentu na inny. Pełną wersję artykułu na ten temat TUTAJ.
Poniżej treść rozsyłanego do klientów maila:
„W GOG wierzymy, że gracze powinni być zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego każdy z elementów naszego sklepu i ekosystemu został stworzony z myślą o Was, szczególnie jeśli chodzi o kwestie bezpieczeństwa zakupów i Waszego zadowolenia. Najnowsza aktualizacja dobrowolnej polityki zwrotów jest kolejnym z elementów tej układanki. Można ją podsumować jednym zdaniem: od teraz możecie otrzymać pełny zwrot, do 30 dni od daty zakupu produktu, nawet jeśli gra została pobrana i uruchomiona. Właśnie tak.
Ta zmiana jest możliwa przede wszystkim dzięki temu, że szanujecie czas i ciężką pracę włożoną przez twórców w produkcję gier, które kupujecie na GOG.COM, dzięki temu, że gracie fair. Dziękujemy Wam za to i wierzymy, że to dla Was ważne.”