Ukryte opłaty w Ticketmaster nadal obecne mimo obiecywanego pełnego cennika
Mimo wprowadzenia "Wszystko w jednym" w Ticketmasterze, ukryte opłaty wciąż stanowią problem. Choć obiecują pełny cennik, nadal wydaje się, że niektóre dodatkowe koszty pozostają ukryte, o ile użytkownik nie zaloguje się. Live Nation Entertainment, firma-matka Ticketmastera, zobowiązała się wyświetlać klientom "całkowity koszt od początku" zakupu biletu online począwszy od września. To rozwiązanie umożliwia każdej lokalizacji, artyście lub drużynie sportowej wyświetlanie pełnej ceny za swoje wydarzenia. Mimo to doniesienia sugerują, że w przypadku niektórych wydarzeń dodatkowe opłaty pozostają ukryte za wieloma kliknięciami, co stanowi wyzwanie dla transparentności cen i wiarygodności firmy. Senator Amy Klobuchar zaapelowała o rozszerzenie widoku "Wszystko w jednym" jako domyślnego ustawienia dla platformy Ticketmaster, jednak Live Nation argumentuje, że nie ma takiej możliwości ze względu na tysiące innych miejsc sprzedających bilety na ich platformie. W rezultacie koszty są wyświetlane dopiero po zalogowaniu się, co utrudnia klientom pełne zrozumienie kosztów zakupu biletu.